Ұйқышылдық пен әлсіздікті күндіз қалай жеңуге болады?

Опубликовано:

Шілденің шіліңгір ыстығында көбіміз әлсіздікті, шаршаңқылық пен ұйқышылдықты сезінуіміз мүмкін (әсіресе түстен кейінгі уақытта). Міне, жұмыс уақытында адамның өзін-өзі сергек жүруі үшін келесі кеңестерімізді ұсынамыз деп жазады Қазақпарат.

1. Жұмыстың күш-қайратыңызға сай келуі. Мысалы, маңызды, қиын жұмыстарды түске дейін аяқтап, ал түстен кейінгі уақытқа жеңіл жұмыстарды қалдырыңыз.

2. Ұзақ отырмаңыз. Жұмыс барысында орныңыздан тұрып, жаттығулар жасап тұрыңыз.

3. Кофені көп ішпеңіз. Кофені ұйқыны ашқандай болады, тек уақытша ғана. Шын мәнінде ол ағзаны әлсіретіп тастайды.

4. Жағымды әуен тыңдаңыз.

Жағымды әуен тыңдау жүйкені тыныштандырып қана қоймайды, денсаулығымызға да өте пайдалы.

5. Дұрыс ұйықтау. Ол үшін телефон, смартфонды ұйықтар алдында кем дегенде 1-2 сағат бұрын өшіріп тастаңыз. Себебі олар тынығып, ертеңгі күні сергек жүруіңізге кедергі келтіреді.

Тағы да оқыңыздар:

Шымкенттік келіншек күтпеген жерден той үстінде босанып қалды

Алматыда қаза тапқан полицейдің артында аяғы ауыр әйелі қалды

Қазақстанға танымал спортшы айықпас дерттен көз жұмды

Еліміздегі қыздардың көпшілігі 15 жасынан бастап жыныстық қатынасқа түсетін болып шықты

Ел аймақтарында аяқ астынан қант бағасы қымбаттап кетті

Атыраулықтардың бар ақшасы өзбек жұмысшыларының қалтасында кетіп жатыр

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/health/1195619-uyqyshyldyq-pen-alsizdikti-kundiz-qal/