Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Алматы қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы кері байланыс үшін Telegram-ботты іске қосады

Жарияланған күні:

Алматы қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы Telegram-бота @enbek_almaty_bot іске қосылғанын жариялады. Онлайн-платформа мемлекеттік қызметтер туралы ақпаратты, сондай-ақ азаматтар үшін кері байланыс құралы ретінде ұсынуға арналған.

"Оңай және жеңіл": Алматы қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы кері байланыс үшін Telegram-ботты іске қосады
Фото: Центр занятости г.Алматы: Facebook

Мемлекеттік қызметтерді әлеуметтік желілерден алуға болатынымен ешкімді таң қалдырмайсың. Ондаған түрлі анықтамаларды арнайы онлайн-платформалардың көмегімен алуға болады. Telegram-да боттар жасауға арналған платформа пайда болған сәттен бастап мессенджер коммерциялық және мемлекеттік қызметтерге дейінгі алуан түрлі онлайн-қызметтерді алудың ыңғайлы арнасы болды. Қазіргі уақытта, "Алматы қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі кері байланыс механизмі бар Telegram-бота @enbek_almaty_bot іске қосуды жүзеге асырады.

"Яғни, жүйе әрбір өтініш білдірушіге біздің құзыретіміз аясында бірқатар мәселелерді шешуге көмектесе алады. Telegram-бот жұмыспен қамту орталығының қызметімен таныстырады, әлеуметтік-еңбек саласында мемлекеттік қызметтерді алуда кеңес береді", - деді Алматы қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы директорының міндеттін атқарушы Диляра Иманкулова.

Алайда, Telegram-бот @enbek_almaty_bot - бұл ең алдымен "пікірін айтуға" мүмкіндік. Яғни, жүйе азаматтардың шағымдарын, өтініштері мен ұсыныстарын қабылдау механизмі болып табылады. Оның жұмыс істеу сызбасы қарапайым: пайдаланушылар жүйемен талданатын хабарламаларды жібереді, содан кейін берілген тіркеу нөмірі бар операторға қайта жіберіледі. Мұның бәрі адамның араласуынсыз жүзеге асырылады, бұл жұмыс процесін неғұрлым тиімді етеді. Бұл ретте азамат өзінің өтінішінің іске асырылу барысы және орындалу барысы туралы автоматты түрде хабарлама алады.

"Telegram-бот бізге жүгінген әрбір азаматпен кері байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру мемлекет пен азаматтардың ақпараттық өзара іс-қимылының сапалы жаңа деңгейіне көшуіне мүмкіндік береді. Сонымен қатар, электрондық құжат айналымы көлемін қағаз жүзінде және елеулі қысқартуды алып тастау және мамандарға барлық қажетті ақпаратқа автоматтандырылған қол жеткізуді ұсыну есебінен электрондық түрде мемлекеттік қызметтерді ұсыну тиімділігі артады", - дейді қалалық жұмыспен қамту орталығы директорының міндетін атқарушы.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/society/1828456-almaty-kalasy-kimdigini-halykty-zmyspen-kamtu-ortalygy-keri-bajlanys-sin-telegram-botty-iske-kosady/