Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Алматыда мүгедектерге арналған әлеуметтік қызмет порталын енгізу мәселесі талқыланды

Опубликовано:

Мүгедектер үшін әлеуметтік қызметтер порталын енгізу бойынша мәселелерді талқылау мақсатында Алматы қаласының сегіз ауданында қызмет алушылардың өздерінің, аудан әкімдіктерінің, Алматы қаласы әлеуметтік әл-ауқат басқармасының, Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы "КЕАҚ, зейнетақы және жәрдемақы төлеу орталығының өкілдерінің қатысуымен дөңгелек үстел өткізілді.

Алматыда мүгедектерге арналған әлеуметтік қызмет порталын енгізу мәселесі талқыланды
Сурет: pixabay.com: Facebook

Әлеуметтік қызметтер порталы (бұдан әрі – портал) мүгедектігі бар адамдарға әлеуметтік-еңбек саласының бірыңғай ақпараттық жүйесіне енгізілген жеткізушілерден тікелей оңалту құралдары мен қызметтерін дербес сатып алу мүмкіндігін беретін автоматтандырылған жүйе болып табылады.

Портал 6-дан (инватакси қызметтерінен басқа) 5-үдерісті цифрлауды көздейді, бұл:

1) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету;

2) техникалық оңалту құралдарымен қамтамасыз ету;

3) ымдау тілі маманының қызметтерін көрсету;

4) жеке көмекшінің қызметін көрсету;

5) санаториялық-курорттық емдеу қызметтерін көрсету.

Мемлекет тарапынан техникалық құралдар мен оңалту қызметтерінің құнын өтеу тетігі көзделеді. Портал қосымша тұтынушы неғұрлым қымбат тауарлар мен қызметтерді таңдаған кезде қосымша ақы төлеу мүмкіндігін қарастырады.

2020 жылдың 1 қаңтарынан бастап 5 бизнес-үдерістің 2-ін порталға ауыстыру жоспарлануда: бұл арнайы әлеуметтік қызметтер және жеке бейімделуді талап етпейтін техникалық оңалту құралдары (ТОҚ) түрлерінің жартысынан астамын қамтамасыз ету, оның ішінде республикалық бюджеттен толық қаржыландырылатын 24 түрі.

Жеке іріктеуді талап ететін ТОҚ-тың қалған түрлері 2020 жылдың бірінші жартыжылдығында аяқталатын болады.

Сондай-ақ, 2020 жылдың көктемінде портал қалған 3 бизнес-үдерістер (санаторий-курорттық емдеу, жеке көмекшінің және ымдау тілі маманының қызметтері) бойынша қызметтерді алу мүмкіндігін қарастырады.

2020 жылы үздіксіз қамтамасыз ету мақсатында оңалту тауарлары мен қызметтері баламалы негізде – портал және Мемлекеттік сатып алу арқылы көрсетілетін болады. Порталға толық өту - 2021 жылдан басталады.

Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар, сондай-ақ заңды тұлғалар және олардың филиалдары порталда тауарларды, жұмыстарды және (немесе) қызметтерді жеткізушілер бола алады.

Порталға тіркеле алатын жеткізіп берушілер:

1) салық берешегі және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегі жоқ;

2) банкроттық не тарату рәсіміне жатпайтын;

3) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілмеген;

4) міндетті сертификаттауға жататын тауарларды жеткізу кезінде сәйкестік сертификаты бар;

5) медициналық бұйымдарды жеткізу кезінде тіркеу куәлігі бар;

6) тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өткізу үшін бағаны көрсетушілер.

Өнім беруші порталда келесі жағдайда тіркеуден алынады.:

1) тіркеуден шығару туралы өтініш беру;

2) жеткізіп берушінің қызметі тоқтатылған немесе қайтыс болған;

3) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізіліміне енгізілген;

4) әлеуметтік қызметтер көрсету порталы арқылы өзіне алған міндеттемелерді орындамау және (немесе) тиісінше орындамаған болса.

Бұл адал бәсекелестікті арттырады және әлеуетті өнім берушілердің оңалту құралдары мен қызметтерін іске асыруға қатысуының ашықтығын қамтамасыз етеді.

Қызмет алушылар порталды өз бетінше немесе Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармалары мен бөлімдері қызметкерлерінің көмегімен пайдалана алады.

Порталды енгізуге ұсынылатын ТСР мен қызметтердің сапасын жақсартуға, оларды алудың мерзімдері мен атаулылығын қысқартуға, ТСР мен қызметтерге нақты қажеттілікті анықтауға мүмкіндік береді.

Ағымдағы жылдың соңына дейін көрсетілетін қызметті алушылар мен жеткізушілерге арналған порталды пайдалану жөніндегі нақты нұсқаулықтар әзірленетін болады. Порталдың әкімшісі Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі болып табылады, сүйемелдеуді "Еңбек ресурстарын дамыту орталығы" АҚ жүзеге асыратын болады.

2019 жылдың 1 қарашасынан бастап портал пайдаланушылары үшін 1411 нөмірі бойынша call-center жұмыс істейді.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/society/1829020-almatyda-mgedekterge-arnalgan-leumettik-kyzmet-portalyn-engizu-mselesi-talkylandy/

pixel