Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Түркістан әуежайынан Алматыға ұша алмаған 30 адам шу шығарды

Опубликовано:

Жолаушылар
Фото: facebook.com

Әлеуметтік желіде FlyArystan әуежайының Түркістан-Алматы рейсіне 30 адам кіре алмай қалғаны туралы жазба пайда болды. Жолаушылар тіркеу 20 минутқа ерте жабылды деп мәлімдейді. Бұл жағдайға әуе компаниясы түсініктеме берді деп хабарлайды KAZ.NUR.KZ.

Facebook-тегі хабарламада 30-ға жуық адам FlyArystan компаниясының ұшағымен Түркістаннан Алматыға ұша алмады, өйткені тіркеу уақыттан 20 минут ерте жабылған деп айтылған.

"Тіркеуді 20 минут бұрын тоқтатып, бір топ адамды тастап кету – бұл не деген бизнес?! Ешкімнің шаруасы жоқ, ұшақ ұшып кетті, өкілдер жасырынып жатыр. Біз бортқа кіре алмадық, 30 адам!", – делінген жазбада.

FlyArystan шағымға жауап берді. Мұнда 12 сәуірде Түркістаннан Алматыға ұшқан KS7162 рейсінің 30-ға жуық жолаушысы кешігіп, бортқа кірмегені хабарланды.

"Бұл рейстің ұшуы 12.40-қа жоспарланған болатын. Тасымалдау ережелеріне сәйкес, бұл рейске тіркелу ұшудан 40 минут бұрын, яғни 12.00-де жабылды, барлығы тіркеу жүйесінде, сондай-ақ Түркістан халықаралық әуежайының бейнебақылау камераларына жазылған", – деп атап өтті әуе компаниясы.

Бейнежазбаны алғысы келетіндерге әуежайға хабарласу ұсынылады. FlyArystan сонымен қатар тіркеу аяқталғаннан кейін жердегі қызмет персоналы жолаушыларды отырғызуға кетіп, ұшақты жіберетіндігін айтты.

"Бұл лоукостер ұшақтарының қай жерден және қайда ұшатын барлық қалаларда бар жұмыс істеудің стандартты ережелері. Біз сіздерге 146 жолаушысы бар ұшақтың дәл кесте бойынша ұшқанын және терминалға оралғаннан кейін авиакомпания қызметкерлері барлық ережелерді түсіндірді, рейске кешігіп келген жолаушыларға олардың құқықтарымен қоса, клиенттерге қолдау көрсету қызметіне тапсырыс берушіге Customer.relations@flyarystan.com электронды мекенжайына шағым жазу құқығы бар екені түсіндірілді.

Алайда жолаушылар FlyArystan қызметкерлерін тыңдаудан бас тартып, агрессия көрсетіп, әуе компаниясының мүлкіне қасақана зиян келтірді", – деп түсіндірді компания.

Мұнда жолаушыларға тасымалдау ережелерімен танысуға кеңес беріліп, рейске уақытында келуін сұрады, әйтпесе қайта брондау/ақшаны қайтару мүмкіндігі болмайды.

"Біз барлық жолаушылардан әуежайға уақытында келулерін сұраймыз, багаж болған жағдайда ұшудан 2 сағат бұрын және багажсыз, басып шығарылған отырғызу билетімен онлайн тіркелу кезінде кем дегенде 40 минутқа ерте келуін сұраймыз. Сондай-ақ, компания қызметкерлеріне және уақытында ұшамын деген ниеттегі басқа жолаушыларға құрмет көрсетулеріңізді сұраймыз", – деп түйіндеді FlyArystan.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/society/1907703-turkistanda-30-adam-almatyga-usa-almady/

pixel