Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Құрмадан кивиге дейін: қыста қандай жеміс-жидек жеу керек

Опубликовано:

Жеміс-жидектер
Жеміс-жидектер. Көрнекі фото: Рexels.com

Диетологтар денсаулықты сақтау үшін қыста тұтынылатын жемістердің тізімін ұсынды, деп хабарлайды KAZ.NUR.KZ "Вечерняя басылымына" сілтеме жасап.

Сонымен, мамандардың айтуынша, бір құрма жемісінде бар болғаны 31 калория және С витаминінің күнделікті нормасының 18 пайызы бар.

Алмұрт жүрек пен ішектің саулығына пайдалы. Бір орташа көлемдегі алмұрттың құрамында 5,5 грамм жасұнық бар. Бір орташа грейпфрутта С витаминінің күндізгі нормасының 98 пайызы және А витаминінің күнделікті нормасының 79 пайызы бар.

Мүкжидек зәр шығару жолдары инфекцияларының алдын алуға көмектесетіні белгілі. Апельсинде С дәрумені ғана емес, сонымен қатар қан қысымын төмендететін және қабынуға қарсы әсері бар флавоноид гесперидин бар.

Киви тіпті С дәруменінің мөлшері бойынша апельсиннен асып түседі.

Зерттеушілер Анар шырынының антиоксиданттық әлеуеті қызыл шарапқа немесе көк шайға қарағанда жоғары екенін анықтады. Сегіз апта бойы концентрацияланған анар шырынын күнделікті тұтыну екінші типті қант диабетімен ауыратын адамдарда жалпы холестерин мен ТТЛХ холестерин деңгейін төмендетеді, деп хабарлайды Eat This, Not that!

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/society/2003244-qurmadan-kivige-deiin-qysta-qandai-zemis-zidek-zeu-kerek/