Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

"Киноға баруды ұнатады": қазақстандықтар биыл демалыс пен ойын-сауыққа қанша ақша жұмсады

Жарияланған күні:

Кинотеатр
Кинотеатр. Көрнекі сурет: pexels.com

Қазақстандықтар көбіне демалыс ретінде киноға баруды жөн көреді. Билеттің орташа бағасы 1,8 мың теңге екенін ескерсек, бір жылда кинотеатрлар 37,3 млрд теңге табыс тапты. KAZ.NUR.KZ тілшілері қазақстандықтардың тағы қандай жерлерде демалатынын анықтады.

Әдетте әр адам бос уақытын өз таңдауына қарай түсінеді сапалы уақыттың не екенін өз түсінігі бар, бірақ Freedom Finance Global сарапшылары анықтағандай, қазақстандықтардың көпшілігі кинотеатрға баруды жөн көреді.

Мұндай тұжырым бос уақыт пен ойын-сауық нарығын ауқымды зерттеу қорытындысы бойынша жасалды, оның барысында еліміздің барлық өңірінен 16 жастан асқан 3 мың азамат арасында сауалнама жүргізілді.

Осылайша, бос уақыт өткізудің ең танымал түрі киноға бару болып шықты. Көбінесе адамдар белгілі бір фильмді көру үшін барады (54,6 пайыз), ал басқалары достық қарым-қатынас орнату үшін (37,6 пайыз) немесе балалары үшін (26,7 пайыз) барады.

Белгілі болғандай, 2023 жылы бір адам кинотеатрға бару үшін орта есеппен шамамен 2,5 мың теңге жұмсаған. Билеттің орташа бағасы 1,8 мың теңге екенін ескерсек, қалған шығын сусын, жеңіл тағам және басқа да сатып алуға жұмсалған деп болжауға болады.

Дегенмен сауалнамаға қатысқандар арасында олар киноға жұмсайтын "әмбебап сома" жоқ. Мысалы, респонденттердің шамамен 7,3 пайызы бір сеансқа 5 мың теңгеден астам, ал 26,9 пайызы 1,5 мың теңгеден аз жұмсағанын айтты.

Саябақ
Саябақтағы аттракцион. Фото: pixabay.com

Сондай-ақ қазақстандықтар ойын-сауық саябақтарына баруды ұнатады – өткен жылы оларға 73,6 пайызы барған. Көбінесе мұндай жерлерге балаларды ертіп жүрген (сауалнамаға қатысқандардың 40,7 пайызы). Әрі қарай достарыңыздың немесе туыстарыңыздың ортасында көңілді уақыт өткізу (36,1 пайыз) және белгілі бір ойын-сауық саябағына қызығушылық (29,7 пайыз).

Ең көп чек сомасы тағы да 5 мың теңге.

Респонденттердің азшылығы 1,5 мыңнан 2 мың теңгеге (11,7 пайыз), ал көпшілігі 3 мыңнан 5 мың теңгеге (24,3 пайыз) дейінгі нұсқаны таңдады.

Айта кету керек, көптеген тұрғындар демалыс орны ретінде сауда және ойын-сауық орталықтарын (СОО) таңдайды. Респонденттердің басым көпшілігі (87,8 пайызы) соңғы бір жылда сауда және ойын-сауық орталықтарына барған.

Сауда орталығына барудың негізгі мақсаты – сауда (69,5 пайыз), демалыс және ойын-сауық (54,8 пайыз), ең аз адамдар сауда орталығына біреумен кездесу үшін (12,5 пайыз) немесе белгілі бір қызметтерді алу үшін барады (12,7 пайыз).

Сауда орталығындағы балалар/ойын-сауық аймағына бару үшін респонденттердің көпшілігі бір адамға 2 мыңнан 5 мың теңгеге дейін (43,1 пайыз) жұмсауға дайын, орташа есепшот 4 мың теңге болды. Сауалнамаға қатысқан азаматтардың 14,3 пайызы ғана 10 мың теңгеден астам қаражат жұмсауға дайын.

Сондай-ақ көптеген қазақстандық музыкалық концерттерге барғанын атап өтті, бұлар көбінесе поп орындаушылары болды. Музыкалық концертке бару үшін орташа есепшот 5 мың теңгені құрады. Кейбір азаматтар театрларға немесе би және музыкалық шоуларға баруды жөн көреді. Орта есеппен бір билетке 3 мың теңге жұмсалды.

Бір қызығы, қазақстандықтар сондай-ақ белсенді түрде кітапханаларға (51,3 пайыз) және тарихи мұражайларға (45,2 пайыз) барған. Жалпы, 2023 жылы әрбір төртінші азамат Қазақстандағы мәдени іс-шараға қатысу үшін кем дегенде бір рет сапарға шыққан, бірақ мұндай мақсатпен шетелге барғандар айтарлықтай аз – 15,7 пайыз.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/nurfin/2138649-kinoga-barudy-unatady-qazaqstandyqtar-biyl-demalys-pen-oiyn-sauyqqa-qansha-aqsha-zhumsady/