Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Air Astana өкілдері рейстер неге жиі кешігетінін түсіндірді

Жарияланған күні:

Әуежай
Көрнекі фото: pixabay.com

Air Astana өкілдері рейстердің жиі кешігу себептерін атады. Бұл туралы KAZ.NUR.KZ әуе компаниясына сілтеме жасап хабарлайды.

Air Astana өкілдері рейстерінің кешігуі бірнеше объективті факторларға байланысты екенін атап өтті. Олардың ішінде:

  • ұшу кестесіне түзетулер енгізуді талап ететін әуежайдың немесе ұшу-қону жолағының уақытша жабылуы; ақау болған жағдайда, мысалы, құстардың соғылуына байланысты әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету және тексеру;
  • сондай-ақ мәселені бағалау және ақаулықты жою үшін белгілі бір ұшақ түріне қызмет көрсететін инженерлік персоналдың қалаға жетуі.

"Рейстің кешігу уақыты белгілі бір себепке, басқа рейстердің каскадты әсеріне байланысты өзгереді.

Әуекомпаниясы жолаушылардың брондау кезінде көрсеткен нөмірлері бойынша рейстің кешігуі немесе тоқтатылуы туралы және жаңа ұшу уақытын міндетті түрде хабарлайды", -делінген хабарламада.

Сонымен қатар егер әуекомпанияның кінәсі бойынша рейс 2 сағаттан астам уақытқа тоқтатылса немесе кешіктірілсе, әуекомпания сусындар мен жеңіл тағамдар ұсынады, ал 4 сағаттан астам кешіктірілсе – ыстық тамақ береді. 6 сағаттан (түнде) немесе 8 сағаттан (күндізгі уақытта) артық кідіріс болған жағдайда, қонақүй мен әуежайдан трансфер және тамақтанумен қамтамасыз етіледі. Егер рейс 10 сағаттан астам кешіктірілсе немесе тоқтатылса, жолаушыларға оңтайлы балама маршруттар немесе билет құнын шектеусіз толық қайтару ұсынылады.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/society/2125053-air-astana-okilderi-reister-nege-zhii-keshigetinin-tusindirdi/