Таңғы асқа не жеуге болмайды

Опубликовано:

таңғы ас
Көрнекі фото: pixabay.com

Таңғы асқа не жеуге болмайды? Бұл сауалға Хабар 24 арнасы жауап іздеп көрді.

Дайын қауыздар (хлопья)

Егер күніңізді дайын дәнді дақылдардан бастасаңыз, онда ағзаңыз сізге алғыс айтпайды. Біріншіден, барлық қауыз қант қосылған тазартылған ұннан жасалады. Онда диеталық талшық пен ақуыз жоқ. Екіншіден, мұндай таңғы астан кейін сіз тез ашығасыз. Одан да сұлыны пайдаланыңыз.

Шұжықша (сосиски)

Шұжықтар – сапасыз тартылған еттен жасалады және оларға көптеген май, дәмдеуіштер, хош иістендіргіштер қосылады. Көбінесе оларда май мен натрий өте жоғары. Натрий қан қысымының жоғарылауын тудырады, ал майлар – зиянды холестерин. Шұжықтарды жұмыртқа мен табиғи йогуртқа алмастырыңыз, олар құнды ақуызға толы.

Ақ бидай наны 

Мұндай нанның тағамдық құндылығы өте аз - ұнды тазарту нанды барлық пайдалы заттардан айырады. Ал мұндай нан денсаулыққа зиян тигізуі мүмкін - қандағы қанттың өзгеруін тудырады. Және бұл алдымен қанықтыру сезіміне, содан кейін өткір аштық сезіміне әкеледі. Оны тұтас дәнді нанмен, жұмыртқа және көкөністермен ауыстырыңыз.

Дайын жеміс шырындары

Өндіріс барысында мұндай шырындар талшықты және көптеген пайдалы қасиеттерін жоғалтады. Және ол қант пен калорияға толы. Мұндай әдет тез арада артық салмақтың пайда болуына әкеледі. Үйде дайындалған смузи құрамындағы талшық асқазанға өте пайдалы.

Хош иісті майсыз йогурттар

Мұндай йогурттардан аулақ болыңыз, өйткені оларда май жетіспеушілігі қантпен ауыстырылады. Есіңізде болсын, А және D сүт өнімдерінен алынған дәрумендер майдың қажетті мөлшерінсіз нашар сіңеді. Бұл йогуртты қоспаларсыз және дәмсіз кәдімгі йогуртпен ауыстырыңыз. Ең жақсысы –  грек йогурты, ол ақуызға және кальцийге бай.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/kaleidoscope/1956884-tangy-asqa-ne-zeuge-bolmaidy/