Top.Mail.Ru

Сайт нұсқасы

ru kz

Зектілері

Қазақстандағы такси жүргізушілеріне қандай көліктерді пайдалануға тыйым салынуы мүмкін

Опубликовано:

Автокөлікті эвакуациялау
Автокөлікті эвакуациялау: Hispanolistic/Getty Images

Такси қызметтері үшін тек 90-жылдардағы емес, тіпті 2010 жылғы көліктер де жарамсыз болуы мүмкін. Мұның барлығы жаңа мемлекеттік стандарт жобасы аясында жүзеге асырылмақ. Бұл туралы толығырақ KAZ.NUR.KZ материалынан оқыңыздар.

Ұлттық стандарттарды (ҰС) әртүрлі саладағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында стандарттау органдары жасайды.

Мысалы, автомобиль көлігі саласында мұндай стандарттар дөңгелектердегі тыстың жыл мезгіліне сәйкестігін, шу мен газ шығару жүйесінің ластану деңгейін, кузовтың тазалығын және т.б. мәселелерді реттейді.

Қазақстан стандарттау және метрология институтының (ҚазСтандарт) хабарлауынша, такси жұмысының стандарттары мен автокөліктердің рұқсат етілген жылына әсер ететін жаңа құжат әзірленуде.

Естеріңізге сала кетейік, Қазақстанда өте ескі көліктер жиі тіркеле бастады.

Қандай көліктерді жолаушы тасымалдауға қолдануға болмайды

"Заң жобасында такси тасымалдарын ұйымдастыруды өзін-өзі реттеуге көшіру көзделеді. Ал бұл такси тасымалдаушыларының, таксидің ақпараттық-диспетчерлік қызметтерінің және таксиге тапсырыс берудің мобильді қосымшаларының жұмыс принципін концептуалды өзгертуге, сондай-ақ такси тасымалдаушыларының өзін-өзі реттейтін ұйымға мүше болуына алып келеді", - делінген әзірленіп жатқан құжатқа түсіндірме жазбада.

Таксиге тапсырыс беруге арналған қосымша. Көрнекіфото
Таксиге тапсырыс беруге арналған қосымша: Oscar Wong/Getty Images

Мысалы, негізгі жаңашылдықтардың бірі – такси қызметтеріне пайдаланылатын автокөлік құралының жылына және жүріп өткен қашықтығына талаптар қою.

Мысалы, жобаның 7.1-тармағында "пайдалану мерзімі 15 жылдан асатын және жүріп өткен қашықтығы 500 мың км-ден асатын такси-автокөлікті пайдалануға тыйым салынады". Бұл 2025 жылы такси жүргізушілері 2010 жылғы көліктерді пайдалану алмайды дегенді білдіреді.

Қазақстанда "бұрмаланған" жүріп өткен қашықтығы үшін бақылау шаралары мен жазаның жоқтығын ескере отырып, жалпы жүріп өткен қашықтық бойынша көрсеткіштерді қадағалау қиын болады.

Сондай-ақ такси жүргізушілерінің машиналарында кемінде төрт бүйірлік есік болуы керек.

Сыртқы түрі де стандартталады

ҰС жобасы такси жүргізушісінің көлігінің сыртқы түріне қойылатын талаптарды да қарастырады:

  • арнайы белгілер – мысалы, кузов бүйірлерінде қара және сары квадраттардан жасалған белдік болуы керек (қондырғы), сондай-ақ 500 метрге дейінгі қашықтықтан анық көрінетін және көліктің төбесіне орнатылған белгі болуы тиіс;
  • жүргізуші картасы –автомобиль салонында жолаушылар көретіндей жерде орналастырылады, онда жүргізушінің фотосуреті мен деректері көрсетіледі;
  • ақпараттық табло – тасымалдаушының ресми атауы (мекенжайы мен телефоны), 1 км-ге дейінгі жол жүру құны, сондай-ақ таксометр болған жағдайда жол жүрудің келесі қашықтығы үшін жол жүру құны көрсетіледі.

"Жолаушылар таксиін есепке алу және жабдықтау талаптарының сақталуын тексеру үшін такси көлігінің жүргізушісі осындай тексеру жүргізуге уәкілетті атқарушы билік органдарының құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлерін жолаушылар таксиіне жіберуге міндетті", - делінген жобаның мәтінінде.

ҚазСтандарт сайтында атап өтілгендей, жобаны қоғамдық талқылаудың аяқталу мерзімі 2024 жылдың сәуіріне белгіленген.

Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/nurfin/2088932-qazaqstandagy-taksi-zurgizusilerine-qandai-kolikterdi-paidalanuga-tyiym-saluy-mumkin/

pixel