Автодайджест №27: жаңа Cadillac, мерейтойлық Musso және басқа да жаңалықтар
Жарияланған күні:
"Евразия" сақтандыру компаниясы автокөлік саласына қатысты жаңалықтар топтамасын жасады. Атап айтқанда, Kia өзінің бизнес-кластағы седанын жаңартса, KGM Motors пикапы мерейтойлық нұсқаға ие болды.
XT5 өз буынын өзгертті
Cadillac өзінің орташа өлшемді кроссоверінің келесі генерациясын ұсынды. Әзірге тек Қытай нарығы үшін.
Жаңа XT5-тің алдыңғы бөлігі марканың соңғы модельдерінің стилінде орындалған: жүрістік оттардың көлденең ұзартылған жолақтары, олардың астындағы тік негізг ішамдар блоктары және радиатордың ірі бесбұрышты торы.
Бүйір және артқы жағында көлік бұрынғысынша қалды. Сонымен қатар ол жаңа артқы шамдарға, спойлері бар жүк салғыш есігіне және бамперге ие болды. 21 дюймдік дискілер сыртқы көріністі аяқтайды.
2015 жылғы модельмен ұқсастығына қарамастан, Cadillac буынының өзгеруімен оның көлемі де ұлғайды. Оның габариттік ұзындығы, ені және биіктігі сәйкесінше 4 888, 1 957 және 1 698 мм. Осылайша, кроссовер алдыңғысынан 75 мм-ге ұзынырақ, 54 мм-ге кеңірек және 12 мм-ге биігірек болды. Дөңгелек базасы тек 6 мм-ге - 2863 мм-ге дейін ұлғайды.
Сондай-ақ интерьері де өзгеріске ұшырады. Алдыңғы панельде виртуалды аспаптар қалқаны мен мультимедиялық жүйеге арналған 9К рұқсатымен 33 дюймдік экран пайда болды. Рулі физикалық және сенсорлық батырмалары бар үш кегейлі рульге айналды. Орталық тоннелі де жаңа.
Ал техникалық құрамдас бөлігі бұрынғысынша қалды. Бұл 48-вольтті "электр үстеме салмағы" бао 2,0-литрлі "турбомотор" негізіндегі жұмсақ гибридті күштік қондырғы. Оның берілісі 237 а.к. құрайды, ал айналдыру сәті – 350 Нм. Қозғалтқышпен жұптасып 9-сатылы "автомат" жұмыс істейді. Жетек, жиынтықтауына байланысты, алдыңғы немесе толық.
Сатылымның басталу күні, жаңа Cadillac XT5 прайсы сияқты, Аспан асты елінде әлі жарияланған жоқ. Қазақстанға әзірге бірінші буындағы кроссоверді сатып алуға болады.
Kia өзінің бизнес-кластағы седанын жаңартты
Оңтүстіккореялық марка толығымен К8-дің құпиясын ашты.
Көліктің алдыңғы жағы негізгі өзгерістерге ұшырады. Енді седан соңғы Kia модельдеріне ұқсас, атап айтқанда EV9 – қанаттарға орнатылған тігінен бағытталған шамдар, олардың арасындағы сызық және бампердің төменгі жағындағы үлкен ауа таратқыш. Капоты да жаңа, бірақ рельефін сақтап қалды.
Бүйір және артқы жағынан K8 өзгеріссіз қалды - артқы шамдардың жаңа жарық үлгісі және жасырын газ шығару элементтері бар артқы бампер.
Седанның интерьері де айтарлықтай қайта жасалды. Kia жаңа алдыңғы панельге, орталық тоннельге және рульге ие болды, ал стандартты жабдыққа енді 10 қауіпсіздік жастығы кіреді.
K8-дің техникалық бөлігі бұрынғысынша қалды. Бұл қуаты 198 а.к. болатын 2,5-литрлік жаңа "атмосферник", көлемі 3,5 л болатын 300-күштік V-тәрізді "алтылық", сонымен қатар 240 күш беретін газбен жұмыс істейтін 3,5-литрлік V6 және 1,6 литрлік "турботөрттік" негізіндегі 230-күшті гибрид. Барлық нұсқалардың алдыңғы жетегі бар, 300 - күші бар V6 моторы бар нұсқадан басқа – онда ол толық.
Отанында жаңартылған Kia K8 сатылымы осы айда басталады. Жаңа өнімнің бағасы 37,36 миллион воннан басталады (ағымдағы бағам бойынша шамамен 13 миллион теңгеге тең). Қазақстанда әзірге рестайлингке дейінгі нұсқасы ұсынылады.
АҚШ-та автокөліктердің рекордтық саны қайтарып алынуы мүмкін
Тас жолдардағы ұлттық жол қауіпсіздігі басқармасы (NHTSA) бірден 51 миллион машинаға әсер ететін қайтарып алу науқанын жүргізуді жоспарлап отыр. Бұл туралы Сarscoops хабарлайды.
Автомобильдердің мұндай мөлшері ARC and Delphi қауіпсіздік жастықтарының қауіп төндіретіндігіне байланысты, өз кезегінде оларды GM, Stellantis, JLR, сондай-ақ Ford, Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, Kia, Hyundai және т. б. үшін жеткізеді.
Қауіптің өзіне келетін болсақ, NHTSA сарапшылары эйрбегтер жеткізушілері автокөлік өндірушілерін ықтимал ақаулы қауіпсіздік жастықтарымен қамтамасыз етті деп болжам жасайды: олардың құрамдас бөліктері онша берік болмауы мүмкін, және жастыққа газ кіретін саңылау дәнекерлеу кезінде пайда болған шлакпен бітеліп қалған (сынықтар іске қосылған кезде ұшып кетеді). Сонымен қатар, жастықтар өздігінен жұмыс істеуі мүмкін.
Ал "Евразия" СК-нің қаржы жастығы ешуақытта сәтсіздікке ұшыратпайды. SmartCASCO-ны 50% жеңілдікпен немесе бөліп төлеуге сілтеме бойынша ресімдеуге болады.
KGM Motors пикапы мерейтойлық нұсқаға ие болды
Бұрынғы SsangYong, компанияның 70-жылдығының құрметіне, Musso нұсқасының шектеулі шығарылымын ұсынды. Ол Saracen Platinum атауына ие болды.
KGM Motors пикапының арнайы нұсқасы екі түсте қол жетімді – ақ (Grand White) және сұр (Marble Gray) түсте. Басқалардан айырмашылығы: қара дискілер, пластикалық қорғаныс қаңқасы, баспалдақтар мен доғалар, сонымен қатар электр жетегі бар жүк платформасының пердесі.
Интерьері былғарыдан жасалған барынша бай әрлеумен, кеңейтілген жабдықтармен (орындықтар мен рульдерді жылыту, екі аймақтық климат-бақылау, сандық "аспап" және навигациясы бар мультимедиялық жүйе) және нұсқаның реттік нөмірі бар тақтайшамен ерекшеленеді.
Техникалық тұрғыдан ешқандай өзгерістер жоқ.
Барлығы 70 дана KGM Musso Saracen Platinum шығарылатын болады. Әрқайсысының құны – 34 мың фунт стерлинг немесе ағымдағы бағам бойынша 20,8 млн теңге.
Mitsubishi-дің соңғы жеңіл моделі АҚШ-тан кетеді
Жапондық автоөндіруші жылдың соңына дейін Америка арналған Mirage нұсқасын өндірістен алып тастайды. Бұл туралы марканың өкіліне сілтеме жасай отырып, "Car and Driver" журналы хабарлайды.
Қазіргі сәтте Mitsubishi моделі седан және хэтчбек қорабында ұсынылған. Олар үшін тиісінше 18,9 мың және 17,8 мың АҚШ долларын сұрайды (ағымдағы бағам бойынша 9 және 8,5 млн. теңге). Бұл штаттарда кемінде 20 000 долларға сатып алуға болатын екі автомобильдің бірі.
Нұсқасына қарамастан, Mirage қуаты 79 а.к. болатын 1,2 литрлік бензиндік "атмосферникпен", вариатормен және алдыңғы дөңгелек жетегімен ұсынылады. Жабдыққа климат- және круиз- бақылау, қауіпсіздік жастықтары (соның ішінде жүргізушіге арналған тізе), 7 дюймдік экраны бар мультимедиа жүйесі, электр терезе көтергіштер және т.б. кіреді.
Mirage сатылымы аяқталғаннан кейін, Mitsubishi желісінде тек кроссоверлер ғана қалады – Outlander, Eclipse cross және бізде ASX ретінде белгілі Outlander Sport. Алайда, марка тағы екі модельді солтүстікамерикалық нарыққа қайтаруды жоспарлап отыр – Pajero және Lancer Sportback. Соңғысы Nissan Leaf-қа айналуы мүмкін.
*26.12.2022 жылы берілген ҚНРДА № 2.1.20 лицензиясы
Мақаланың түпнұсқасы: https://kaz.nur.kz/nurfin/2150514-avtodaidzhest-27-zhanga-cadillac-mereitoilyq-musso-zhane-basqa-da-zhangalyqtar/